פוליסת כופר

ניהול משברים בביטוח:

בעת משבר קולוסאלי ארגון עלול להתרסק או עשוי לנסוק על בסיס התגובה בשעות הראשונות של הארוע. בעולם בו התקשורת היא שמצמיחה או מרסקת – ההתנהלות של החברה בעת המשבר ובמיוחד בשעות הראשונות שבו פרץ המשבר לתודעת המדיה, הן השעות הקריטיות מבחינת החברה והשרידות שלה.

במסגרת השירותים שאנו נספק, נפעל לסייע לחברה להכין תוכניות מסודרות לתגובה ומענה שבעות הראשונות, נסייע בחיבור ליועצים מתאימים במסגרת ניהול המשבר וכמובן נבחן רכישת כיסויים המתאימים להתמודדויות כאמור.

פוליסת RECALL – השבת מוצרים

גילוי של מזיק או פגם במוצרי החברה שיוביל להכרזה על הצורך באיסוף המוצרים עלול לייצר לחברה נזק בלתי הפיך כולל ירידה משמעותית במחזורי המכירות. פוליסה ייעודית לתחום זה תסייע בעלויות ההשבה, העסקת מומחים ויועצים, ירידה ברווח כתוצאה מההודעה וההשבה וכיוב'.

פוליסת חטיפה וכופר

המיועדת לארגונים שעובדיהם נוסעים ברחבי העולם ובייחוד באזורים מועדים. פוליסה שמספקת את המימון לכופר, אך מעבר לכך את הסיוע בניהול המו"מ והמשבר מול החוטפים בכל מדינה בהתאם לנהוג ולמקובל בה.

פוליסת סייבר

המיועדת לכל ארגון הנסמך על מערכות טכנולוגיות ומחשוב (כלומר בעצם לכולם…). סיוע בעת חדירת וירוס למערכות המחשב של החברה או של צדדים שלישיים, איום בתשלום כופר על מנת לפתוח חסימה של המערכות וארועים מסוגים שונים, אשר מזיקים לפעילות השגרתית בחברה או עוצרים אותה לחלוטין. סיוע מצד חברות המתמחות בתחום לרבות תשלום עבור נזקים הנגרמים למערכות וכן פיצוי בגין הוצאות השחזור שעלולות להגיע למליוני שקלים.

הדוגמאות הנ"ל ממחישות יותר מכל, כי תפקיד הביטוח ותפקידנו אינו מסתכם בפוליסה המשלמת פיצוי – כסף, אלא יותר מכך – סיוע בהדרכה, עצה, מומחים ליחסי ציבור, תקשורת, ניהול מו"מ ומוחים מקצועיים שמלווים את הלקוח מרגע היוודע הכי קיימת בעיה לתוך שלבי הטיפול במשבר, עד לסיומו המוצלח.

ביטוח סייבר

אשמח מאד לעמוד לרשות העסק שלך בנושא ניהול משברים בביטוח

לתיאום פגישה
לתיאום פגישה